Жаңа бағдарлама Жаратылыстану 4 сынып КТЖ Күнтізбелік тақырыптық жоспарлау Обновленка

«ЖАРАТЫЛЫСТАНУ» ПӘНІ БОЙЫНША 4 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҮЛГІ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
(БАРЛЫҒЫ 68 САҒАТ, АПТАСЫНА 2 САҒАТ)
Ортақ тақырып Бөлімше Сабақ реті Оқу мақсаттары Сағат саны мерзімі
1-тоқсан
«Менің Отаным – Қазақстан»
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
1.2 Табиғатты тану әдістері 1 – бөлім. Мен зерттеушімін
1 4.1.1.1зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау
4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
«Менің Отаным – Қазақстан»
2.1 Өсімдіктер 2-бөлім. Жанды табиғат
2 4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
3 4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
4 4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау
4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
5 4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау
4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
6 4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
7 4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
8 4.2.1.4 тұқым таралу жолдарын сипаттау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
9 4.2.1.6 өсімдіктерді қорғау жолдарын ұсыну
4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
«Құндылықтар»
2.2 Жануарлар 2-бөлім. Жанды табиғат
10 4.2.2.4 симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіру
4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
11 4.2.2.2 бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау
4.1.2.2алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
12 4.2.2.3 өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату
4.1.2.2алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
13 4.2.1.1 қоректік тізбектегі өсімдіктердің рөлін анықтау
4.2.2.5 қоректік тізбектің құрылымын түсіндіру
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
14 4.2.1.1 қоректік тізбектегі өсімдіктердің рөлін анықтау
4.2.2.5 қоректік тізбектің құрылымын түсіндіру
44.2.2.6 белгілі бір тіршілік ортасындағы қоректік тізбектің моделін құрастыру
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
15 4.2.2.1өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу
4.2.2.6 белгілі бір тіршілік ортасындағы қоректік тізбектің моделін құрастыру
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
16 4.2.2.7 жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
17 4.2.2.8 ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *