Жаңа бағдарлама Математика 2 сынып КТЖ Күнтізбелік тақырыптық жоспарлау Обновленка

Математика 2-сынып, аптасына 4 сағат.Барлығы– 136 сағат
№ р/с Ортақ тақырып Сабақтың тақырыптары Оқу мақсаттары Сағ саны Күні
Оқытудың тілдікмақсаты
1-тоқсан 32 сағат
1
1А бөлім – Екі таңбалы сандар

1В бөлім-Сандармен амалдар орындау. Есептер 0-ден 10-ға дейінгі сандар. 11-ден 20-ға дейінгі сандар.Толық ондықтар.100 саны. 2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100
көлеміндегі сандарды тура жәнекері санау; олардың натурал
сандар қатарындағы орнын анықтау 1
2 21-ден 100-ге дейінгі сандар. 2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100
көлеміндегі сандарды тура жәнекері санау; олардың натурал
сандар қатарындағы орнын анықтау 1
3 Екі таңбалы сандардың ондық құрамы. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
4 Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
5 Өзіңді тексер.
ЖБ 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
6 Ондықтан аттап өту арқылы қосу 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
7 Ондықтан аттап өту арқылы азайту. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
8 11 санының құрамы. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
9 Өткенді бекіту. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
10 12 санының құрамы. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
11 Өткенді бекіту. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
12 13 санының құрамы. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
13 14 санының құрамы. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
14 15,16 сандарының құрамы 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
15 17,18 сандарының құрамы 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
16 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту кестесі. 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
17 Өткенді бекіту.
ЖБ 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 **екі таңбалы сандардыңразрядтық құрамын анықтау,
разрядтық қосылғыштарға жіктеу 1
18 100 көлемінде ауызша қосу және азайту 2.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100
көлеміндегі сандарды тура жәнекері санау; олардың натурал
сандар қатарындағы орнын анықтау 1

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *