Жаңа бағдарлама Әдебиеттік оқу 4 сынып КТЖ Күнтізбелік тақырыптық жоспарлау Обновленка

«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша тақырыптық-күнтізбелік жоспар
(жоба)
4- сынып
Барлық сағат саны: 102 сағат (34 апта /аптасына 3 сағаттан)

Ортақтақырыптар Оқумақсаттары Сағат саны Мерзімі
Тыңдалым және айтылым Оқылым Жазылым
І тоқсан
1.Менің Отаным -Қазақстан

2. Құндылықтар 4.1.1.1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру 4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп,рөлге бөліп, мәнерлеп оқу,теріп оқу, шапшаң оқу 4.3.1.1 оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру 4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу,өлең (төрт жолды) жазу
4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар,көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау 4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу 4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба,диафильм,презентация түрінде ұсыну
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған,өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.2.4.1 аңыз, шешендік сөз, батырлар жыры, фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау
4.2.7.1 шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану
4.2.8.2 көркем шығарманы басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм, кинофильм) нұсқасымен салыстыру
4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *