Жаңа бағдарлама Әдебиеттік оқу 2 сынып КТЖ Күнтізбелік тақырыптық жоспарлау Обновленка

Әдебиеттік оқу 2-сынып, аптасына 3 сағат. Барлығы 102 сағат

№ Ортақтақырыптар Сабақтың тақырыптары Оқумақсаттары Сағат саны Мерзімі
Тыңдалым және айтылым Оқылым Жазылым
І тоқсан 8 апта
1 Өзім туралы Абай атаның сөзін жақсы тыңдаймын.
А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба. 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін
мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру 1
2 Алғаш рет оқуға келген күнім.
А.Байтұрсынұлы.
Мен қалай оқуға бардым? 2.1.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру 1
3 Кітап оқи аламын.
Жүсіпбек Аймауытов. Кітап оқу. 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін
мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну 1
4 Менің сүйіп тыңдайтын әндерім.
С. Сейфуллин. Біржан 2.1.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 2.3.4.1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету 1
5 Үйдегі бір күнім.
Ж. Смақов Апаның тілін алса егер…. 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін
мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру 1
6 Өзім туралы өзім айтамын.
Қадыр Мырза Әли.
Не үшін? 2.1.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру 1
7 Мен туралы сен не айтасың?
Қонжық пен көжек. (Ертегі) 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін
мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну 1
8 Менің сәби кезім. Б.Момышұлы.
Ұяда не көрсең. 2.1.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.3.4.1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету 1
9 Жаңалыққа құмармын.
Б. Ысқақов. Жас техник. 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін
мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.1.1 — мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру 1
10 Мен ұнататын жан-жануарлар
Д. Қасенов. Өкініш 2.1.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.1.1 — мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру 1
11 Менің сүйікті тағамым.
Т. Бердияров. Сусын туралы жыр. 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін
мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.1.2 — шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу 2.3.3.1 — шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну 1
12 Менің киімдерім. Абдырахман Асылбеков. Көйлек хикаясы 2.1.3.1 — күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.4.1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету 1

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *