Обновленка Қазақ тілі 4 сынып ҚМЖ Қысқа мерзімді жоспар Жаңа бағдарлама КМЖ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып: 4 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Байлығым – байтақ елім
Осысабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 4.1.1.1 — тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту
Сабақтыңмақсаты Барлық оқушылар орындай алады:
Мәтінді тыңдайды, мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Сұрақтарға жауап беріп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Жағдаят бойынша диалогке түсіп, өз ойларын толықтырады.
Ойлаудағдыларыныңдеңгейі Білу, түсіну, қолдану.
Тілдікмақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Сұрақтарға жауап беріп, тақырып бойынша ақпаратпен жұмыс жасай алады, диалогке түсе алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Кен орындары
Мақтаныш –
Пайдалы қазбалар –
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қазақстан қандаймемлекет?
1. Қазақстанның кен орындарына бай қалалары қандай?
Құндылықтарға баулу
Отан сүйгіштік, елжандылық,өз отанының байлықтарын сақтап, қадірлеу
Пәнаралықбайланыс География, орыс тілі

Тақырып бойынша алдыңғы білім
«Қазақстанның байлығы»
«Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қойып, жауап береді.
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
1 мин

2 мин

3 мин

1 мин

2 мин — Сәлемдесу.
— Кезекшімен сұхбат
— Оқушылардың сабаққа әзірліктерін тексеру.

Жағымды психологиялық ахуал орнату.
«Мен Отанымды жақсы көремін» тренингі
1. Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз, өзіңіздің басыңызды сипаңыз;
2. Егер сіздің досыңыз болса, көршіңіздің басын сипаңыз;
3. Егер сіз ата-анаңызды жақсы көрсеңіз, көршіңізді құшақтаңыз;
4. Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз;
5. Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар!

Өткен тақырыпты қайталау.

1. Балалар, бүгінгі көңіл-күйлерің қандай?
2. Біз қандай мемлекетте өмір сүріп жатырмыз?
3. Осындай кең байтақ еліміз бен жерімізді кім басқарып отыр?
4. Қазақстанның Елордасы қай қала?
5. Біздің тұратын жеріміз қалай аталады?
6. Еліміздің рәміздерін атаңдар.
7. Тудың авторы кім?
8.Елтаңбаның авторы?
9. Әнұранның авторлары кім?
10. Біздің ұлтымыз кім?
11. Мемлекеттік тіліміз қандай тіл?
12.Қазақстан қандай ел?
13. Қазақстан өзінің Тәуелсіздігін қашан алды?

Қалыптастырушы бағалау.

Топқа бөліну.

Мазмұны: әр оқушы өзінің бір ұсақ затын мұғалімге тапсырады. Ол заттар портфельге салынып, әр партаға тең бөлініп қойылады. Оқушылар өзінің заты бар тырады.

Баяу әуен.

«Серпілген сауал» әдісі
Мақсаты: Өткен тақырыпты қай дәрежеде меңгергенін түсіну.

«Смайлик» әдісі

Өте жақсы

Жақсы

Қанағаттанарлық
«Заттар бойынша бөліну» әдісі
Мақсаты: топқа бөлу.

Сабақтыңортасы
5 мин

8 мин

1 мин

2 мин

5 мин

1 мин

5 мин

2 мин Жаңа сөздерді мұғалім оқиды, оқушылар қайталайды, сөз тіркесін, сөйлем құрайды.
Суретпен жұмыс.
1 тапсырма Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі арқылы жүргізеді
Оқушылар берілген тапсырманы әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде өздері жеке оқып шығып талқылайды және орындайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында нөмірленген бірдей оқушылар бір топқа жиналады.Нөмерлері бірдей оқушылар бірдей тапсырмаларын талқылап түсінбеген және түсінгендерін бір- біріне үйретеді тапсырмаларын біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйретеді
Мәтінмен жұмыс. Оқушылар 3 топқабөлінген, әртопта 5 баладан,бірмәтінді 3 бөліккебөліп әр топқаберіледі, оқушылар оқып танысады түсінугетырысады. Сосынәртоптан шығып басқа топтарға барып сол топтың мәтінімен танысып түсініп өз топтарын ақайтып оралады, алған мәліметті ортаға салады бір тұтас мәтін жинайды.
1)Осы мәтіннен түсінгендеріңді қағаз бетіне түсіресіңдер. Кластер жасап оны қорғайды.
2) Әр топ өзмәтінібойынша 2сұраққұрастырады. Келесі топ сол сұрақтарға жауап береді. Осылай кезектесіп бір-бірінің сұрақтарына жауап қайтарады.
3) Әр топ өз мәтіндерінен септік жалғауы жалғанған сөздерді тауып, септік түрін анықтайды.
1 — топтың мәтіні
Қазақстанның жері бай, табиғаты өте әдемі. Қазақстан жерінде таулар өзен-көлдері бар жерлер көп. Қазақстанда Алатау, Қаратау, Алтай, Баянауыл, Тарбағатай таулары бар.Табиғат пен адам бір –бірімен тығыз байланысты. Адам табиғатсыз өмір сүре алмайды
2- топтың мәтіні
Қазақстанның жері бай, табиғаты өте әдемі. Қазақстан жерінде таулар өзен-көлдері бар жерлер көп.Өзендері: Ертіс, Сырдария, Есіл, Жайық. Көлдері: Балқаш, Зайсаң,Алакөл, т.б. Каспий және Арал теңізі де бар.Табиғат пен адам бір –бірімен тығыз байланысты. Адам табиғатсыз өмір сүре алмайды.
3 -топтың мәтіні
Қазақстанның жері бай, табиғаты өте әдемі. Қазақстанның орманды жерлерінде алуан түрлі жануарлар, құстар, жәндіктер мекендейді. Жануарлары: қасқыр, қарсақ, түлкі,қоян, барыс, т.б. Құстары: үкі, аққу, бүркіт. т.б.Табиғат пен адам бір –бірімен тығыз байланысты. Адам табиғатсыз өмір сүре алмайды.
Бағалау: Әткіншек әдісі арқылы орындалады
2-тапсырма. Жұптық жұмыс Өлеңді оқу мағанасы түсіндіру
Дескриптор.
1. Мәтінді тыңдайды.
2. Тыңдалған мәтін бойынша мазмұнын айтады.
Қалыптастырушы бағалау.
Сергіту сәті.
Ауада баспен, көзбен, бір қолмен, екі қолмен және аяқпен жазу.
3-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңыз.
Қойылатын сұрақтар:
Қазақстан қандаймемлекет?
2. Қазақстанның кен орындарына бай қалалары қандай?
Кенді Алтайда қандай пайдалы қазбалар бар?
Дескриптор.
1. Сұрақтарға жауап береді.
2. Сұрақтарға жауап бере отырып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау.
3-тапсырма.Жаңа сөздерді қолдана отырып,«Менің елім» тақырыбы бойынша диалог құрып, өз ойларыңмен толықтырыңдар.
Дескриптор.
1. Диалогке түседі;
2. Ойларын толықтырады.

Бағалау.
«Пирамида» әдісі

«Ортадағы қалам» әдісі.Мақсаты: Оқушының мәтінді түсінген түсінбегенін анықтау.

http://www.expert.okulyk-edu.kz/kz/
Қазақ тілі мен әдебиеті» оқулығы 6 сынып Мектеп баспасы. 31аудио (жоба).

«Шапалақ» әдісі

«Ауадағы жазу» ойыны.

«Венн диаграммасы» әдісі. Сұрақтарға жауап бере отырып, диаграмманы толтыру.
1-ші топ негізгі ақпаратты анықтайды;
2- топ қосымша ақпаратты анықтайды.
Екі топ бірігіп ортақ ойды анықтайды.

Негізгі Ортақ Қосымша
ақпарат ой ақпарат

«Басбармақ» әдісі

«Бір минуттық сұхбат» әдісі
Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, тақырып бойынша жұптық сұхбат жүргізеді. Өз ойларымен толықтырады.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Сабақтыңсоңы
2 мин Кері байланыс.
Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған:
Чемодан (суреті)
қоқыс жәшігі (суреті)
еттартқыш (суреті)
— Ал, балалар, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)
«Тазалық» ойыны
Мақсаты:жаңа тақырып бойынша ойларды түйінделеді.
Саралау – Сізқандайтәсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау

• Оқушылардың өзіндік жұмыс дәрежесі, шығармашылық деңгейлері бойынша қосымша тапсырмалар құрастырамын. Мәтінді тыңдау арқылы мазмұнын айта алмайтын оқушыға қосымша қарапайым сұрақтар қою арқылы мазмұнын түсінгенін сұраймын. Диалог құру кезінде қиналған оқушыларға тірек сөздер ұсынамын.
• «Смайлик» әдісі, «Шапалақ» әдісі, «Бас бармақ» әдісі, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдістері тиімді болды, себебі оқушылар қызығушылық танытып орындады
Ұзақ отырған адамның денесін ширатумақсатында «Ауадағы жазу» ойынын қолдандым.

Сабақ : Мектеп:
Күні: Мұғалім: .
Сынып: 4 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 4.1.1.1 — тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту

Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар : Сөйлеу және тіл мағынасы туралы білімін тиянақтай отырып, ақыл-ойы жітілдірі топпен жұмыс істеуге дағдыланады
Оқушылардың басым бөлігі:Мәтіндегі көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді,қазақ тілінің дыбыстық жүйесін ажыратады
Кейбір оқушылар: Емлелік ерекшеліктерін сақтап, орфографиялық нормаға сай жазады.
Жетістік критерилері Ана тілінің қызметін анықтайды
Мәтіндегі ақпараттарды есте сақтап, негізгі ойды табады
.Қазақ тілінің дыбыстық жүйесін ажыратады.
Тілдік мақсаттар Пәндік сөздер
мәтін тақырыбы, негізгі ой,тілдік норма,көркем мәтін, жүйелі сөз, жоспар, мазмұндама, ашық және жабық сұрақтар
Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:
Талқылау үшін сұрақтар:
Мұндай болжам жасауыңа не негіз болды?
Ерте кез бен қазіргі кездегі адамдардың хабарласу ерекшеліктері қандай? Салыстыра сипатта.(саралау)
Құндылықтарды игерту: Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.
Пәнаралық байланыс: Философия
АКТ-ны қолдану дағдылары: PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл..
Осыған дейін меңгерілген білім
Жоспар
Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Сабақ басы
5 мин
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.
Жұпта тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді:
Ой шақыру
1.Тіл неліктен құралға жатады?
2. «Тіл қарым-қатынас құралы » дегенді қалай түсінесің?
«Мюнстенберг» әдісі арқылы төрт топқа бөлу
1-топ-йцукепідауысты фывкп
2-топ-фывапесм дауыссызкенннщло
3-топ-ячсмитььлбдюжтөлмепн
4-топ-Ячсмикірметьбюлжэ
Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;
Жетістік критерийлерін болжайды;
Жетістік критерийлерімен және дескрипторлармен танысады.

Сабақ ортасы
5 мин

мин

15 мин

10 мин Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой қозғар» әдісін пайдаланып, «Ана тілі- ұлт байлығы» сөзіне ассоциограмма құрғызады.

Ана тілі сол тілде сөйлейтін халықпен бірге өмір сүреді және сол халықтың өкілдері үшін қатынас құралы ретінде қызмет етеді. Тілінен айрылған халық өзіне тән барлық қасиетін жоғалтып, халық болудан қалады. Тіл ана тілі атануы үшін, ол күнделікті өмірде ұдайы қолданыста болуы керек.
Тілдің ең негізгі қызметі адамдардың бір – бірімен сөйлесу, бір нәрсе жайында пікір алысу үшін қызмет етуі. Екінші қызметі – адамдардың қоршаған орта жөніндегі өз ойларын тіл арқылы жеткізуі. Үшінші қызметі – адам өзінің бір нәрсе туралы көз – қарасын, күйініші мен сүйінішін, жақсы көру жек көру сезімдерін тіл арқылы білдіруі.
Қазақ тілі – қазақ халқының ана тілі. Қазіргі кезде дүние жүзінде шамамен 5651 тіл бар.Сөйлеушілерінің саны жағынан алғанда қазақ тілі осы тілдердің ішінде 70 – орынға ие болып тұр.
Сөздік дәптерді қолдана отырып сөздер жарысы, мұғалім орысша сөздерді атайды оқушылар жауабын береді, өткен тақырыптағы сөздерді естеріне түсіру.
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/
Ана тілі дегеніміз не?
Ұлт тілі,ділі дегенді қалай түсінеміз?
Оқулықтағы жаттығуларды дәптерге орындату
Тіл – адамдар қатынасының аса маңызды құралы. Адам өз ойын екінші біреуге тіл арқылы, яғни сөзбен айтып жеткізеді. Осындай аса маңызды қатынас құралын дұрыс пайдалану, яғни дұрыс сөйлей білу – үлкен өнер. Адамның білімділігі, мәдениеттілігі оның сөйлеген сөзінен көрініп тұрады. Кісінің абыройлы, беделді болуы да оның дұрыс сөйлей білуіне байланысты.
Тіл – адам мен адамды, ұлт пен ұлтты жақындастырып, табыстыратын өзгеше құрал. Тілі жоқтың күні жоқ, келешегі жоқ. Мұны ешбір ел, ешбір халық қаламайды. Халықтың жаны – тіл.
Тіл жылдан-жылға дамып, жетіле береді де, оның сөздік қоры молая түседі. Сөйлеген сөзіміз әдемі, тартымды әрі көркем болу үшін, біз әдеби кітаптарды, яғни көркем әдебиет пен прозалық шығармаларды, поэзиялық шығармаларды көп оқуымыз керек. Сонда ғана сөйлеу мәнеріміз, тіл мәдениетіміз жоғарылайды.
Постермен жұмыс Топтық жұмыс
Жаңа тақырыпты талдау арқылы толық мағанасын ашу
1 топ Қазақ тілі туралы ұғым
2 топ Тіл арқылы сөйлеу
3 топ Қазақ тілі-қазақ халқының әдеби тілі
1-2-тапсырма
1.Мәтінді үнтаспадан тыңдап, ақпараттарды есте сақта.
2. Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап бер
Айтылған ойдың мағынасын түсініп, керекті сөздерді тауып, көп нүктенің орнына қойыңдар.
Керекті сөздер: қиыны, күрделісі, қадір тұтпай, ел-жұртыңды, жаны, алғыр. өгей ұлдары, сөз, ой, жанды, қасиеті, өгей ұлдары.
1. Ана тілін тек… … ғана менсінбейді, … … ғана аяққа басады.
(Ғ.Мүсірепов.)
2. Тіл қаруы — … , сөз қаруы — … . Ақыл-ды ой, … сөз адамның ең жоғарғы… .
(Ғ.Мұстафин.)
3. Тіл — ұлттың … . Тіл — идеяның, сезімнің, ойдың, … көрінісі.
(Толстой.)
4. Өз тіліңді… … тұрып, … — … сүйе алмайсың.
(Паустовский.)
5. Сөз өнері — өнер атаулының ең … да… .
(Бальзак.)
Көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, мақал-мәтелдерді, қанатты сөздерді аяқтаңдар.
Керекті сөздер: құлақ, мәдениеттілік, мылжың боласың, алтын, бос сөз, у, атылған, бұтаққа, ойлап сөйле, ауырмай өледі, айнасы.
1. Тіл — адам ойының … .
2. Аңдамай сөйлеген… … .
3. Ойнап сөйлесең де, … … .
4. Тисе терекке, тимесе… .
5. Айтыл-ған сөз — … оқпен тең.
6. Бал тамған тілден… тамар.
7. Көп сөз — … … .
8. Көп сөз — күміс, аз сөз — … .
9. Жасыңда қылжың болсаң, өскенде… … .
10. Таза сөйлеу — биік… .
11. Көңілсіз… — ойға олақ.
Дескриптор
*ақпараттарды есте сақтап,негізгі ойды анықтайды
*мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді
*көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді
ҚБ
Бағдаршам
Жұптық жұмыс
. 1 – жаттығу.
Адамдарға бірін-бір түсінуге көмектеседі. Сөйлеу арқылы адамдар көп нәрсені біледі. Сұрағына жауап алады. Алыстағы адамдармен хат жазып хабарласады.
2 – жаттығу. Ауызша
Артық сөзді табыңыз:
1. Арман, Айдар, Бақыт, Балдыржанов
2. Сүт, ірімшік, ет, қаймақ
3. шаң, жаңбыр, шық, қырау
4. ата, мұғалім, ана, әке
5. туфли, көйлек, бәтеке, етік
6. қайың, қарағай, қарбыз, шырша
Әрбір аяқталмаған сөйлемді оқып, оның астындағы берілген сөздердің біреуін ғана пайдаланып, сөйлемдегі ойды аяқта.
1). Жексенбіден кейін ________________________
( жыл, сағат, дүйсенбі)
2). Алманың ішінде әруақытта ________________________
( құрт, тұқымы, гүл)
3). Тау өзенінің ағысы ________________________
(ақырын, күлкілі, қатты)
4). Бүгіннен кейін ________________________
(биыл, ертең, былтыр)
5). Әкеден кейін ________________________
( немере, бала, шөбере)
6). Сағат тілі ________________________
ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Дескриптор
*Түсіп қалған әріптерді табады.
*Дыбыс түрлерін ажыратады.
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
«Тіл қарым-қатынас құралы »тақырыбында жұбымен шағын диолог құрады
Дескриптор
*Берілген тақырыпта диалог жазады.
*Диалогта дәлел келтіреді

«Миға шабуыл» әдісі бойынша
Тіл туралы қандай мақал — мәтелдер білесіңдер?
– 1. Тіл қылыштан … (өткір).
2. Тіл тас жарады, … (тас жармаса бас жарады).
3. Бас кеспек бар, … (тіл кеспек жоқ).
4. Өнер алды … (қызыл тіл).
5. Басқа пәле … (тілден).
6. Жеті жұрттың тілін біл, … (жеті түрлі ілім біл).
7. Піл көтермегенді, … (тіл көтереді).
8. Ашуың келсе қолың тарт, … (айтпас жерде тілің тарт).
9. Тәрбие басы — … (тіл).
10. Шебердің қолы ортақ, … (шешеннің тілі ортақ).
Бағалау критерийі:бейнебаяндағы тақырыптағы көтерілген мәселені түсінеді, өз ойын білдіреді.
*Дыбыстық жүйенің емлелік ерекшеліктерін сақтап жазады.
Дидактикалық материалдар №1

Дидактикалық материалдар №2-3,
Аудио жазба

Сабақ соңы
5 мин
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.
Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциация үш түрде іске асады:
1- үлгерімі төмен оқушыларға сөздік беру немесе сабақ материалымен алдын ала танысуға мүмкіндік беру арқылы қолдау көрсетіледі.
2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.
Оқушылар бір-бірін дискрипторлар тұсына «+» белгісін қоя отырып, бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі. Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады.
Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1.
2..
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Пән: Қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Күні:
Сынып: 4 Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Ауызша және жазбаша сөйлеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 4.1.2.1 — мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу
Сабақ мақсаттары
Бағалау критерийлері тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді
мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау арқылы бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуды үйренеді

Тілдік мақсат Ауызекі және жазбаша сөйлеу ттүрлері
Тәуелдік жалғау
Құстар- біздің досымыз.
Жіктік жалғау
Құстарды қорғаймын.
Құндылықтарды дарыту
Қоршаған ортаны қорғау
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық.Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік
Пәнаралық байланыстар дүниетану
АКТ қолдану дағдылары Таныстырылым
http://bala.soyle.kz/picture/training?id=12 сайтында тапсырманы орындайды
Бастапқы білім

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
«Пойыз» ойыны (бірінші тұрған оқушы бір сөз айтады, келесі тұрған оқушы алдыңғы сөздің соңғы әрпіне сөз айту керек, айта алмаған оқушы ойыннан шығады).
Ара-ат-түйе-есек-күшік-кесіртке-ешкі
Үй тапсырмасын тексеру. “Таңдамалы тексеру” әдісі. Сөйлеу не үшінқажет?
Сөйлеу не арқылыжүзегеасады?
Сөйлеу
Ауызекісөйлеу ———————————-Жазбашасөйлеу
Үнарқылыберілетінсөйлеу —————-Жазылыпберілетін хабар
Сабақ мақсатымен таныстыру
Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.
Тақырып бойынша сөздерді дұрыс қолданамын.
Заттың қимылын білдіретін сөздерді қолданамын.
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы
тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құрайды.
Рефлексия
Мен бүгін … …. үйрендім.
• жаңа сөздер;
• сұрақтар құрастыруды;
• сұрақтарға жауап беруді;
• тақырып бойынша диалог құруды
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз. Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *