КТЖ Жаратылыстану 4 сынып Обновленка Жаңа бағдарлама Күнтізбелік-тақырыптық жоспар мазмұны бойынша

«ЖАРАТЫЛЫСТАНУ» ПӘНІ БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Барлық сағат саны: 68 сағат (34 апта /аптасына 2 сағаттан)

Ортақ тақырып № Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі
І тоқсан

І. Мен зерттеушімін 1 Зерттеу бағыттарын анықтаймыз 4.1.1.1зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау
1 05.09
2 Бақылау ма әлде эксперимент пе? 4.1.2.1зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу
1 07
3 Нәтижелерді көрсетеміз 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну 1 12
ІІ. Тірі табиғат 4 Қоректік тізбектегі өсімдіктер 4.2.1.1 қоректік тізбектегі өсімдіктердің рөлін анықтау 1 14
5 Тұқымнан тұқымға дейін 4.2.1.2 өсімдіктің тіршілік циклін сипаттау
1 19
6 Тозаңданудан тұқымға дейін 4.2.1.3 тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау
1 21
7 Тұқымдар қалай ұшады? 4.2.1.4 тұқым таралу жолдарын сипаттау
1 26
8 Таныс болыңдар:төменгі және жоғары сатыдағылар! 4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату 1 28
9 Өсімдіктерді қалай қорғау керек«Тірі табиғат. Өсімдіктер»бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4.2.1.6 өсімдіктерді қорғау жолдарын ұсыну

4.2.1.4 Тұқым таралу жолдарын сипаттау4.2.1.5Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату
1 03.10
10 Жануарларды қалай жіктейді?1 4.2.2.1өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу 1 05.10
11 Жәндіктердің тіршілік циклі қалай өтеді? 4.2.2.2 бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау
1 10
12 Жыртқыш және шөпқоректі жануарлар 4.2.2.3 өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату
1 12
13 Қане,достасайық! 4.2.2.4 симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіру 1 17
14 Қоректік тізбектегі қарым-қатынастар қандай?«Тірі табиғат. Жануарлар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4.2.2.5 қоректік тізбектің құрылымын түсіндіру
4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату4.2.2.4 Симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіру4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру 1 19

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *