«Графика және жобалау» пәнінің күнтізбелік – тақырыптық жоспары (10 сынып)

«Графика және жобалау» пәнінің күнтізбелік – тақырыптық жоспары (10 сынып)

«Графика және жобалау» пәнінің10 сыныпқа арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар «Графика және жобалау» пәнінің оқу бағдарламасы және 10 сынып оқу жоспары негізінде құрастырылды, және бұл КТЖ ұсыныс ретінде беріледі. Мұғалімдер, өздері қолданатың ОӘК-ге және мектептегі материалдық техникалық базаға байланысты КТЖ-ға өзгерістер мен толықтырулар еңгізулеріне болады.

Пәннің оқу жүктемесі аптасына 2 сағат, оқу жылында 68 сағат.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Бөлімше Оқу мақсаты/ цель обучения Сабақтың тақырыбы/ тема урока Сағат саны/количество часов Мерзімі/дата
1 тоқсан
Ақпараттывизуализациялаудыңграфикалықәдістері мен құралдары

Ақпараттывизуализациялаудағыкескіндердіңролі 10.1.1.1.
Адам өмірінде және әр түрлі салада (ғылымда, техникада және өнерде) ақпаратты визуалды түрде берудегі кескіндердің ролінің маңызын біліетіндігін және түсінетіндігін көрсету Кескінніңмәні мен тарихы 1
10.1.1.2
Графикалық кескінді орындаудың әр түрлі әдістері мен құралдарын білу Графикалықкескінді орындауәдістері 1
Ақпараттывизуализациялауқұралдары 10.1.2.1.
Негізгі сызба құрал- саймандарын білу
10.1.2.2.
Графикалық жұмыстарды орындағанда сызба құрал- саймандарымен жұмыс жасаудың тәжірбиелік дағдыларын көрсету Негізгі сызу құралдары, жұмыстың тәсілдері мен жұмыс орнын ұйымдастыру 1

1
Сызбаныорындаудағынегізгіережелер 10.1.3.1
Стандарт бойынша сызба орындау мен безендіру ережелерін білу және сақтау
10.1.3.2
Графикалық кескінлерді орындауда сызықтардың классификациясы мен түрлерін қолдану ережелерін білу
Сызбаны безендіру ережелері (формат, масштаб, негізгі жазулар). 2
10.1.3.3
Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескін орындау Тәжірбиелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою). 3

Ұзақ мерзімді жоспардың
Мектеп:бөлімі: І

Күні:Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Кескіннің мәні мен тарихы
Оқу мақсаты 10.1.1.1.
1. Адам өмірінде және әр түрлі салада (ғылымда, техникада және өнерде) ақпаратты визуалды түрде берудегі кескіндердің ролінің маңызын білдіретіндігін және түсінетіндігін көрсету
Сабақтың мақсаты 1. Өнерде, ғылымда және техникада ақпаратты визуалды түрде кескіндердің ролінің маңызын білу және.түсіну.
Бағалау критерилері 1. Кескіндер ролінің маңыздылығын сипаттайды
2. Түрлі саладағы кескіндерді ажыратады
Тілдік мақсаттар
Кескін-изображение-picture
Кардиограмма, иероглиф,
Сызу-черчение-drawing
Пішін-форма- a form
Нобай-эскиз-the sketch
Сызық-линия-the line

Талқылауға арналған сұрақтар:
Пиктограмма нені білдіреді – белгілі бір мағлұматты қарапайым графикалық түрде бейнелейтін кескіндер
Петроглифнені білдіреді– жартасты қашау арқылы пайда болған сурет

Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» стратегиясы. Өз бетімен ақпаратты алу, жағдайды талдау, мәселені қою және шешім қабылдау, сабақта түрлі мәдениет пен пікірлерге құрметпен қарауды тәрбиелеу біліктілігі. Құндылықтарды дарыту сабақта іс-әрекеттің барлық кезеңдерінде жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыс Тарих,Геометрия, Информатика, География

Алдыңғы білім
Тарихты білетініміздей, алғашқы қауымдық құрлыстағы адамдардың тұрақтары, үңгірлері жайлы мағлұматтар беру. Андронмәдениеті кезіндегі құрылыс, киіз үй қаңқасының пішімдері сол кезде пайда болып, сызба дағдыларықолданысқа енгеніне мысалдар келтіру.

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал орнату
Геометриялық денелер арқылы топқа бөлу

Ширату жаттығуы: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың білімін жетілдіру мақсатында сұрақтар қою.
-Сызба не үшін қажет?
-Алғашкы адамдардың тұрғын үйлері туралы айту,
-Таңбалы тастар жайлы не білеміз?

Күтілетін нәтиже:Тарих пәні мен бейнелеу өнерінің ерекшеліктері мен ұқсастықтарын салыстырады,
түсінеді, біледі

Пирамида
Куб
Цилиндр

Сабақтың ортасы

1-тапсырма:
«Мағынаны тану»Топтық жұмыста «Детектив» әдісі арқылы оқушылардың логикалық қабілеттерін және сыни ойлауын дамыту. Топтарға шытырман оқиғалы мәтін шағын бөліктерге бөлініп, қима қағаздарға жазылып беріледі. Олар оқиғаның шешімін табу керек. Әр топ өз шешімдерін қорғайды.
1-ші топ: Алғашқы сызбалар
2-ші топ: Тұрғын үйлер, бекіністер
3-ші топ: Өнертапқыштар
Дескриптор:
• Мәтінді оқиды,
• Топта талқылайды
• постер қорғайды.
Қалыптастырушы бағалау, оқушыларды оқуға қолдау мақсатында «жұлдызша» әдісімен бағалау
Топтар бірін бірі бағалайды.

2-ші тапсырма:
«Сәйкестендіру әдісі»
Кескіндердің қай салаға жататынын анықтайды жұптық жұмыс.

Кескін қай салаға тиісті екендігін анықтаңыз
р/с Суреті Атауы
1

Петроглифтер
2

Үйдің жоспары
3

Графика
4

Кардиограмма
5

Кескіннің суреті
6
Киім сызбасы
7

Иероглиф

8

Схема
9

Диаграмма

Дескриптор:
а) Ғылым саласындағы кескіндерді анықтайды
ә) Техника саласындағы кескіндерді анықтайды
б) Өнер саласындағы кескіндерді анықтайды
«Ашық оқулық» бағалау әдісі бойынша бағалау
• Толықтай түсінсе, сенімді болса
• Түсінуге жақын болса, аздап білсе
• Түсінбесе, сенімді болмаса

3-тапсырма: Ойлан-бірік-бөліс
«Балық қаңқасы» әдісімен жаңа тақырыпты бекіту

-иероглиф …
-таңбалы тас петроглифтері
-ежелгі адам суреттері
-пиктограмма…
Дескриптор:
Иероглиф, петроглиф, пиктограмма туралы түсінігі қалыптасады
ежелгі адам суреттерін сипаттайды
Кескіндердің адам өмірінде ролін түсінеді
Оқушыны оқуға қолдау мақсатында «Басбармақ» әдісімен бағалау. Берілген сұрақтарға жауап беру.

оқулық

постер

Қима қағаздар

Сабақтың соңы «Табыс сатысы» әдісі бойынша кері байланыс жасау

Кері байланыс:
«Сиқырлы сандықша» әдісін қолданамын. Өтілген сабаққа қатысты оқушыларға сұрақтарды қима қағаздарға жазып беріп, сандықшаға салып қоямын. Оқушылар келіп сұрақтарға жауаптар береді.
Үй жұмысы: практикалық тапсырманы орындау

Бағалау парақтары
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Дискриптордың нәтижесінде Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
1-ші тапсырмада
«Дереккөздер» тәсілі бойынша қабілетті оқушыинтернет желісінен петроглиф туралы мәліметтер жинақтайды.

«Қарқын» тәсілі бойынша өз үйініңкескінін салу

Қима қағазбен жұмыс: «Аяқталмаған сурет..»
Диалог және қолдау» тәсілі

Топтар бірін-бірі бағалау,
«Жұлдызшамен» бағалау

«Ашық оқулық» әдісі, бойынша қалыптастырушы бағалау жүргізіледі
«Басбармақ»әдісімен бағалау Сабақта санитарлық –гигениялық талаптарды сақтау
Сабақ бойынша рефлексия

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

1 сабақҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі:
Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары
Күні:10.09.2019ж
Сынып:10 Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақтың тақырыбы Графикалық кескінді орындау әдістері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме) 10.1.1.2 Графикалық кескінді орындаудың әр түрлі әдістері мен құралдарын білу
Сабақтың мақсаты

Графикалық кескінді орындауда әр түрлі әдістерді ажырату
Сызба құралдарын қолдану ережесін түсіну

Бағалау критерийі

Графикалық кескінді орындау құралдарын ажыратады
Графикалық кескіндердің түрлерін орындауда сызба құралдарын сипаттайды
Графикалық кескіндерді орындау әдістерін қолданады

Тілдік мақсаттар Кескін ақпаратты бейнелеу,мәліметтерді көзге көрінетіндей ұсыну; көзбен көру.

Термин сөздер:
Кескін – изображение — display image
Сызу-черчение- drawing
Пішін – форма — a form
Нобай –эскиз — the sketch
Сызық – линия — the line

Құндылықтарға баулу

• Сыныптастарының пікірін тыңдай білу, оған қолдау көрсету арқылы құрмет құндылығы қалыптасады;
• Топта бірлесе жұмыс жасау және шешімді бірлесе қабылдау арқылы ынтымақтастық құндылығы қалыптасады;

Пәнаралық байланыс Көркем еңбек,информатика,геометрия

Тақырып бойынша алдыңғы білім Кескіннің мәні мен тарихы

Сабақтың
Жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы Ынтымақтастық ортасын құру үшін оқушыларға визуалды «Кино граф» әдісін пайдаланамын интерактивті тақтада көрсетіліп тұрған қимыл жаттығуларын орындайды.
Сыныптағы оқушыларға 1,2,3 деп санау арқылы топқа бөлінеді. Мысалы, 1,2,3, деп 3 топ болып бөлінеді. Топ ішінде топ басшысы сайланады. Интерактиті тақта
Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ
1 тапсырма
Ой –қозғау «Әлемді шарлау» әдісі бойынша жаңа сабаққа кіріспе мәтінмен жұмыс.
Оқулықтағы 3 тапсырманы орындау жұптық жұмыс беріледі.
Тақырыпқа сай суреттер таратылады. Оқушылар берілген суреттер арқылы графикалық кескіндердің түрлерін ажыратады, белгілейді.
Дискриптор:
• Мәтінмен танысады
• Бірін-бірі оқытады
• Графикалық кескіндерді және шартты белгілерді ажыратады
Бағалау: Бағдаршам әдісі
2 тапсырма
Мағынаны тану «Күту және түйіндеу» әдісі топтық жұмыс
Тақырып бойынша түйін сөздерді анықтауға уақыт беріледі.Содан соң олардың анықтаған түйін сөздерімен байланысты болатындай етіп мәтінді қайта құрылымдап постерде сызба жұмыстарын қорғайды
1.Графиканың қолдану салалары
2.Жобалық графиканың визуальдық тілінің құрамы
3.Үңгірдегі таңбалы тастар
Дискриптор:
• Мәтін бойынша мәтінді қайта құрылымдайды
• Мәтін бойынша постер қорғайды
• Графиканы және оның тәсілдерін әдістерін орындайды
Бағалау: Екі жұлдыз бір тілек
Берілген критерийлер арқылы (бірін-бірі бағалау)
3 тапсырма
«Қалам ортада» әдісі.
тақырыпты сұрақтар арқылы меңгерту.
Төменде берілген сұрақтарға әр топтағы оқушылар бір-біріне қаламдарын ұстатып сұрақ қояды, ұстаған оқушы сол сұраққа жылдам жауап береді.
Мысалы:
1.Алғашқы сызбаның пайда болуы?
2.Сызу пәні нені зерттейді?
3.Графика дегеніміз не?
4. Графика кескіннің түрлері?
Әр топтағы оқушылар сұрақтарына жауап береді.
Мұғалім бағыттап отырды.
Белсенді оқытуда оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында
Күтілетін нәтиже:
Өткен тақырыпты қаншалықты меңгеруі.
Бағалау: Басбармақ әдісі
Берілген сұрақтарға жауаптар арқылы
Слайдтар

Үлестірмелі қағаздар постерлер
Сабақтың соңы Кері байланыс:
«Сиқырлы сандықша» әдісін қолданамын. Өтілген сабаққа қатысты оқушыларға сұрақтарды қима қағаздарға жазып беріп, сандықшаға салып қоямын. Оқушылар келіп сұрақтарға жауаптар береді.

2 сабақ Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Бөлім 1. Мектеп:
Ақпаратты визуализациялау құралдары Мұғалімнің аты жөні:
Сынып: 10 «А» Күні:12.09.2019ж
Сабақтың тақырыбы: Негізгі сызу құралдары, жұмыстың тәсілдері мен жұмыс орнын ұйымдастыру
Оқу мақсаты: 10.1.2.1 Негізгі сызба құрал-саймандарын білу
10.1.2.2 Графикалық жұмыстарды орындағанда сызба құрал-саймандарымен жұмыс жасаудың тәжірибелік дағдыларын көрсету
Сабақ максаты: Негізгі сызба құрал-саймандарын біледі.
Сызу барысында сызу құралдарын тиімді қолданады.
Бағалау критерийлері
1. Сызу құрал-саймандарды ажыратады.
2. Сызбада қолданады.
3. Құндылықты өмірде қолдана алады.
Тілдік мақсат Пәндік лексика және терминология
лекало, рейсшина, циркуль, рейсфедер
Құндылықтарға баулу * Құрметтеу, өзара көмектесу.
* Оқушылардың қарым қатынас құндылықтарын баулу, топпен жұмыс арқылы іске асырылады.
* Сызу аспаптарын қолдану аясын түсіндіріп, шығармашылықпен сыни тұрғыда орындау арқылы еңбек пен шығармашылық құндылығы қалыптасады
Пән аралық байланыс Тарих, геометрия, көркем еңбек.
Алдынғы білім Графикалық кескінді орындау әдістерін біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарлаған кезендері Сабақтағы жоспарлаған жаттығу түрлері Ресурстар

Сабақтың басы
Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші» әдісі арқылы тілектер сыйлау
Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігі сезінуі, бір біріне жылылық сыйлайды.
«Геометриялық кескіндер» әдісі аркылы оқушыларды үш топка бөлу
Шарты: Оқұшылар үш түрлі геометриялық денелердің ішінен өздеріне қалағанын таңдайды. Ұқсас денелер (куб, пирамида. шар) бойынша топтарға біріктіріледі. Таңдаған геометриялық фигураларға байланысты мұғалім оқұшыларға мінездік сипаттама айтады.
Қима қағаздар
(Көршілер қимыл қозғалыс арқылы жаттығуды жасайды)
(куб, пирамида. Шар)

Сабақтың ортасы Ой қозғау «Анықта» суреті
Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады.
Бағыттаушы сұрақ:
-Мынау суреттерге назар аударындар , бұл не деп ойлайсындар?
-Алғашқы сызуға арналған құрал-саймандар және кәзіргі таңдағы сызба құралдары.
— Суреттердің ішінде қайсында сызу құрал-саймандары ерте заманда қолданған?
— Бірінші кестедегі құрал-саймандар ерте замаңға жатады.
— Жарайсындар балалар, соңымен бүгінгі сабағымыз не жайла болмақ деп ойлайсындар?
— Сызу пәніне арналған құрал — саймандар жайлы болмақ.
1.Тапсырма Жұптық жұмыс
«Ойлан-Жұптас- Бөліс» әдіс арқылы үш топқа мәтінмен жұмыс беріледі
— Құрал-саймандар туралы сипаттамасы мәтіні беріледі
— «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы топтар бір-біріне сұрақтар қойылады. Мысалы:
— Рейсшина не үшін қажет? Онымен қалай жұмыс істейді?
— Сызбаны орындау барысында неліктен бірнеше қарындаштар пайдаланады?
— Сызбаны орындау үшін жұмыс орнын қалайша ұйымдастырған дұрыс?
Дискриптор
1. Құрал саймандарды ажыратады.
2. Аспаптар мен жабдықтардың жиынтығын біледі.
3. Сұрақ құрастырады.
Бағалау:
«Бағдаршам» әдісі бойынша бағаланады

2 ТапсырмаҰжымдық жұмыс
«Кім жылдам» әдісі арқылы әр топ сызба құралдарды пайдалана отырып плакатка шығармашылық сурет орындайды.
1. Плакатқа тік, көлбеу, доға, шеңбер және көлденең сызықтарын орында. Сызықтардың жұандығы бірдей сақтай отырып сыз.
Дискриптор
1. Құрал-саймандарды пайдалана отырып шеңберді, көлденен және тік сызықтарын орындайды.
2. Сызықтардың жұандығын бірдей сақтай отырып сызады.
Бағалау:
«Түрлі түсті фигуралар» тәсілі бойынша топтар бірі -бірін бағалайды.
3 Тапсырма Топтық жұмыс
«Адасқан әріптер» әдісі бойынша топтар деңгейлік жұмыс орындайды. Оқушылардың логикалық ойлауда ширақтыққа бейімдейтін мына тәсілдерді де тақырып бойынша қолданады.
1 тапсырма:-оқушылардың алдына әріптер тізбектері беріледі, сол әріптерді құрастыра отырып сызуға арналған құрал-сайманның аттарын дұрыс табады. (лелока, аренйсиш, рилуькц, федйеерср т)
2 тапсырма:- осы әріптер тізбектерін қолдана отырып кроссворд құрастыру.
Дискриптор
1. Құрал-саймандарын атын анықтайды.
2. Кроссворд құрастырады.
Бағалау:
«Бағалау парақшасы» тәсілі бойынша бағаланады.

Слайдтары

Оқулықтың
( 7-9 бет)
плакат, фломастер, карандаш түрлері.

Ұжымдық жұмысҚұрындаш, оқулық, формат, сызғыш

Сабақтың соңы «Табыс ағашы» әдісі бойынша оқұшылармен Кері байланыс аламын
1. Сабақ ұнадыма?
2. Несімен ұнады?
3. Сабақта не ұнамады?

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Мектеп:
Сызбаны орындаудағы Мұғалімнің аты-жөні:
негізгі ережелер
Күні:
Сынып: 10 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:
Сызбаны безендіру ережелері (формат, масштаб, негізгі жазулар ).
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу мақсаттарына сілтеме) 10.1.3.1. Стандарт бойынша сызба орындау мен безендіру ережелерін білу және сақтау
10.1.3.2. Графикалық кескіндерді орындауда сызықтардың классификациясы мен түрлерін қолдану ережелерін білу.
Сабақтың мақсаты Стандарт бойынша сызба орындау мен безендіру ережелердің маңыздылығын түсіну. Графикалық кескіндерді орындауда сызықтардың классификациясы мен түрлерін қолдану. Ережелері туралы түсінік қалыптастыру және дағдыландыру.
Бағалау критерийі Стандарт бойынша сызба орындау мен безендіру ережелерін сақтайды;
Графикалық кескіндерді орындауда сызықтардың классификациясы мен түрлерін қолданылады. Ережелерін практикалық жұмыста орындайды;
Тілдік мақсаттар Сызбаны безендіруге арналған құралдарды сипаттайды, олардың не үшін керектігін айтады;
Сызбаны орындау үшін жұмыс орнын қалай ұйымдастырған дұрыс екендігін түсіндіреді;
Сабақта пайдаланылатын терминдер:стандарт, сызғыштар, рейсшина, сызба бұрыштықтары, транспортир, даярша (готовальня), қағаз, өшіргіш, лекало, қарындаштар.
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» стратегиясы.Өз бетімен ақпаратты алу, жағдайды талдау, мәселені қою және шешім қабылдау, сабақта түрлі мәдениет пен пікірлерге құрметпен қарауды тәрбиелеу біліктілігі. Құндылықтарды дарыту сабақта іс-әрекеттің барлық кезеңдерінде жүзеге асырылады.
Пәнаралық байланыс Математика, геометрия, қазақ тілі.

Алдыңғы білім Негізгі құрал-саймандар туралы және негізгі геометриялық фигураларды біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар

Сабақтың басы Ынтымақтастық орта құру. Тренинг «Шебер алақан» .
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады.
«Өрмекші торы» стратегиясы .
Сұрақтар арқылы сызбалардың даму тарихын қайталаужәне ойды шоғырландыру.
— Сызу нені зерттейді?
— Сызба дегеніміз не?
— Сызу пәні оқушыға не береді?
— Сызбалар адам өмірінде қандай орын алады?
— Сызбаларды пайдаланған қандай ғалымдар мен өнертапқыштарды білесіңдер?
— Төмендегі суретте неше кесінді сызылған?
— Сабақ мақсатын анықтау: Сызбаларды салу үшін қандай құралдар қолданады? Оларды қалай пайдаланады? Сызу аспаптары, жұмыс дәптері, А 4

Сабақтың ортасы

«Пазл» әдісі бойынша топқа бөлу. /картина құрастыру/
І топІІ топІІІ топ

Интерактивті тақтада сызу аспаптары туралы презентация көрсетіледі.
Жаңа тақырыпты оқуға оқушыларға уақыт беріледі.
Топтық жұмыс. «Тыңдап отырған бестік» әдісі бойынша жұмыс жасайды.
Әрбір топқа бірнеше құрал саймандар бөлініп беріледі. Оқушылар сызу аспаптары туралы түсіндіріп, оны қалай пайдаланатынын көрсетеді,сызбаны безендіру ережелерін түсіндіреді.
Дескриптор
Сызу аспаптары туралы түсіндіреді
Сызу аспаптарының қалай пайдалану керектігін көрсете алады.
Сызбаны безендіру ережелерін түсіндіреді
Тапсырмалар Г.А.Цукерманның «Сиқырлы сызғыш» әдісімен қалыптастырушы бағаланады.
Жұптық жұмыс. А4 форматтағы параққа орындайды.
Практикалық жұмыс: 30,45,60,135 градустағы бұрыштар тұрғызу, бір-біріне параллель сызықтар жүргізу, диаметрі
10.15.40,60 мм шеңбер салу.
Дескриптор
Берілген өлшемдермен бұрыштарды тұрғызады
Бір-біріне параллель сызықтар орындайды
Берілген диаметрдегі шеңберді сызады

«Блоб ағашы» әдісімен бағаланады

Өздік жұмыс
3 тапасырма : (қабілетті оқушыларға) үлкейту және кішірейту масштабында бір бөлшекті орындау М1:1; М 1:2; М 2:1
Мысалы:
М 2:1

М 1:2

Дескриптор
Нақты шамада М1:1 бөлшекті орындайды
КішірейтуМ 1:2 және үлкейту М2:1 масштабтында бөлшекті орындайды .
Қалыптастырушы бағалау.
Бағалу парақшалары.
Оқушының өзін-өзі бағалау парағы
Оқушының аты жөні
Бағалау критерийлері 0 1 2 Жалпы
Теориялық мәтінді айта алады
Жұптық жұмысты дұрыс орындай алады
Практикалықжұмысты дұрыс орындай алады
Сабаққа белсене араласа отырып, топта жетістікке жету
Интерактивті тақта .
Ағаш және пластмасса сызғыштар, рейсшина және рейсшинасы бар сызба тақтасы, циркуль, транспортир, лекало, қарындаштар жиынтығы, сызу аспаптарының даяршалары.
Сілтеме:
https://nsportal.ru/sites/default/files/2015/01/02/
vvodnyy_urok_chercheniya_materialy_i_
instrumenty.ppt

Сабақтың соңы

Бағалау Слайд бойынша
«Дұрыс және бұрыс жауаптар» стратегиясы арқылы қалыптастырушы бағалау:
— Лекалолар негізі пластмассадан жасалады. (Д)
— Транспортирді кейде жылжымалы сызғыш деп атайды. (Б)
— Графит өзек циркульдің ұшынан 5-7 мм шығып тұруы тиіс. (Д)
— Қарындаштар екі түрлі тәсілмен ұшталады. (Д)
— Күндіз жұмыс істегенде жұмыс үстелін жарық сәулесі алдынан немесе оң жақтан түсетіндей етіп қою керек. (Б)
— Мектептегі сызу сабақтарында А 4 пішіміндегі қағаздар пайдаланылады. (Д)
«Сиқырлы сызғыш» әдісі бойынша топты бағалау.
Үй жұмысы: практикалық тапсырманы бітіру.
«Аспап» сөзіне синквейн құрастыру.

Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Дереккөздер. Жаңа тақырыпты меңгеру барысында теориялық материалға қосымша тақырып бойынша презентация көрсетемін.
Жіктеу топтық жұмыс жасау барысында , бір сыныпта талаптары немесе қабілеттері әртүрлі оқушылар болғандықтан, топтастыру барысында әрбір топқа әр түрлі деңгейдегі оқушыларды отырғызамын.
Диалог және қолдау көрсету.
Алған білімін практикада ұштастыру мақсатында,оқушыларға жұптық жұмыс,яғни, практикалық тапсырмалар беремін. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек беремін. Қарқын. Сыныпта қабілетті оқушылар бар, олар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді, сондықтан оларға күрделі тапсырмаларды ұсынамын.
Бүгінгі тақырыпты қаншалықты түсінгендігін «Дұрыс және бұрыс жауаптар» арқылы тексеруді жоспарладым. Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыларға , тапсырма орындау барысында жеке көмек көрсетемін.
І тапсырманы«Сиқырлы сызғыш» әдісімен бағалайды.

ІІ тапсырманы «Блоб ағашы» әдісімен бағалайды.

ІІІ тапсырманы «Өзін – өзі бағалу» парақшаларымен бағалайды.

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары:
циркульмен немесе сол сияқты үшкір заттар мен жұмыс жасағанда оны ауызға салуға, көзге жақындатуға болмайды. Интерактивті тақтада жұмыс жүргізгенде су қолмен немесе дымқыл киіммен ұстауға тиым салынады.
Сабақ бойынша рефлексия Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі:
— Мен осы сабаққа дейін не білдім?
— Осы сабақ маған несімен пайдалы болды?
— Қандай мәселені әлі жақсарту керек?

Мектеп:
Сабақ тақырыбы: Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою)
Күні Мұғалімнің есімі
Сынып 10 А Қатысқандар саны Қатыспағандар саны
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
10.1.3.3. Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескін орындау
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Негізгі жазулар мен өлшемдерді қоя отырып, сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсетеді;
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескінмен жұмыс жасайды
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін пайдалана отырып, негізгі жазулар мен өлшемдерді графикалық кескін орындауда қолданады.

Бағалау критерийлері:
-негізгі жазулар мен өлшемдерді қояды;
-сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсетеді;
-графикалық кескін орындайды
Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану, талдау
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады: Жеке, жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы негізгі жазулар мен өлшемдерді қоя алады, сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескін орындайды.
Терминология: графика, масштаб,сызба қаріптер, графикалық кескін
Сөз тіркестері:
Құндылықтарды дарыту Қарым қатынас жасау, сыйластық, нақтылық, жауапкершілік
Пәнаралық байланыстар Геометрия, қазақ тілі
АКТ қолдану дағдылары Компьютер, интернет, колер бағдарламасы
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім Сызбаны безендіруережелері (формат,масштаб, негізгіжазулар).
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Сабақтың басы Топқа бөлу 2 минут
«Қағаз қиындылары»
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Көрші»
Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

1-тапсырма.Өткен тақырыпты пысықтау.

Ж«Сұрақты қағып ал». Мұғалім сұрақ қойған кезде оқушыларға бұршақ салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестетикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беруге итермелейді. Оқушы жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік беріледі.
Сұрақ-жауап арқылы өткен материалды еске түсіреді
1. Адам өміріндегі сызбаның ролі қандай?
2. Сызба циркулін жұмысқа қалай дайындау керек?
3. Қарындашты жұмысқа қалай дайындау керек?
4. Сызу арналған жұмыс орнын қалай дұрыс дайындайды?
5. Формат А4 сызба парағының өлшемдері қандай?
6. Тұтас жуан негізгі сызық қандай жағдайларда қолданылады?
7. Қандай сызық штрих сызық деп аталады? Ол қайда қолданылады?
Қалыптастырушы бағалау.
«Жұлдызды жауап»
Ең жақсы жауап берген 2 оқушыға жұлдызша беріледі. 1-топ:
Жазушылар
2-топ: Зерттеушілер
3-топ: Суретшілер

Интерактив тақта

.
Ортасы 2-тапсырма ЖЖ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

Бағалау критериі
-сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсетеді;

Компьютердегі тапсырмаларды жұптасып орындайды.

Дескриптор
Сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсетеді;
Сызбадағы қажетті кескінді айқындайды

Қалыптастырушы бағалау
«Басбармақ» әдісі
Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.
Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін.
Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін.
Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім.

3-тапсырма ТЖ Практикалық жұмыс.
— Оқушылар топтаса отырып, берілген тетікбөлшекке өлшемдерді қояды, сызба қаріптері, сызық түрлерін орналастырады.

Бағалау критериі
-Сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін пайдалана отырып, негізгі жазулар мен өлшемдерді графикалық кескін орындауда қолданады.

Дескриптор
Тапсырманы топпен орындайды
Сызба қаріптер, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін пайдаланады
Негізгі жазулар мен өлшемдерді графикалық кескін орындауда қолданады.

Қалыптастырушы бағалау «Көршіңді мақта» әдісі
Оқушылар топ арасында өзара бағалау жүргізеді, көрші топ жұмысының ұтымды тұстарын мадақтау сөздерді қолданып айтады.

4-тапсырма
Сұрақ жауап:“Жадыны дамытуға арналған” әдісі
Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сұрақтар
келтірілген. Жауап беру үшін сендерде 5 минут бар
1. Шығарма және өлшем сызықтарының жуандығы қандай болуға тиіс?
2. Кескін контуры мен өлшем сызықтарының жуандығы қандай болуға тиіс?
3. Диаметрлер мен радиустарды көрсеткенде өлшем санының алдына қандай таңбалар мен әріптер қойылады?
4. Қандай сызық штрих сызық деп аталады?
5. ұтас жуан негізгі сызық қандай жағдайларда қолданылады?
6. Бүгу сызығын жазбада қандай сызықтармен көрсетеді?

«Ойлан, жұптас,
бөліс»
әдісі

.

Соңы
Рефлексия.Пирамиданың 4 қырына жазады.

«Рефлексия пирамидасы»
арқылы кері байланыс жүргізу

Қосымша ақпарат
Саралау Бағалау денсаулық жəнеқауіпсіздік, АКТ-менбайланыс, құнды-лықтарменбайланыс (тəрбие
элементі)

• Мақсат бойынша саралау Менің сабақ жоспарымдағы тапсырмалар оқу мақсатынан шыққан сабақ мақсаттарына сәйкес алынған, атап айтқанда оңайдан қиынға қарай. Оқушылардың көпшілігі, басым бөлігі, кейбір оқушылар үшін қол жетімді тапсырмаларды орындауға бағытталады. Өткен сабақты пысықтау мақсатында мұғалім оқушыларға «Сұрақты қағып ал» әдісімен сұрақтар қойып, соған жауап береді. Бұл тапсырманы оқушылар мұғалім қолдауын қажет етпей-ақ орындай алады. Тапсырмалар күрделенген сайын оны орындау барысында оқушы қажеттілігі ескерілді, яғни «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісінде және практикалық жұмыста оқушыларға мұғалім немесе деңгейі жоғары оқушы тарапынан аздаған қолдау көрсетіледі. Қолдау көрсетілмей жатса, тапсырманы өз деңгейіне сай орындауына болады.
Тапсырма бойынша саралау жұмысы «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша жұмыс жасағанда көрініс тапты, себебі бұл әдіс барысында қабілеті бойынша рөлдер мен жауапкершілікті бөлу арқылы жүргізілетін жұптық жұмыс (мүмкіндіктеріне сай жобаның бөліктерін орындау т.б.) жүреді, яғни жұптағы оқушылар берілген тапсырманы қабілетіне сай бөліп орындай алады, яғни бір жұп 9 ұяшықтағы сұраққа түгел жауап берсе, келесі жұп небәрі бесеуіне жауап таба алады. Тапсырманы әр оқушы немес әр жұп өз қажеттілігіне, қабілетіне қарай орындайды.
«Басбармақ» әдісі
Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері,сызық түрлері, масштабтар туралы білімдері
Графикалық кескінге қажеттілікті орындау Тапсырманы комьпютерде орындау арқылы екінші тапсырмаға қол жеткізу.
Қарым-қатынас, сыйластық, бірлік және ынтымақтастық
Бөлмеде тазалық, тех. қауіп. сақтау

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 10 А
Сабақтың тақырыбы Шеңберлерді және бұрыштарды ,кесіндіні тең бөліктерге бөлу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.1.4.1
Сызбада геометриялық салуларды әр түрлі сызба құралдарымен орындау (кесіндіні бөлу,шеңберлерді және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу)
Сабақтың мақсаты 1.Оқушылар сызбада геометриялық пішімдерді салу барысында әр түрлі сызба құралдармен орындайды.
2.Кесіндіні,шеңберлерді және бұрыштарды тең бөліктерге бөледі.
Бағалау критерийі — Cызбада геометриялық салуларды әр түрлі сызба құралдарымен орындайды.
-Шеңберлерді және бұрыштарды кез –келген тең бөліктерге бөледі.
Тілдік мақсаттар Тақырыпқа байланысты термин сөздер: радиус,диаметр,кесінді,масштаб,циркуль.
Құндылықтарға баулу -Бірлесе жұмыс жасау,сын тұрғысынан ойлау,топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,ынтымақтастық,белсенді болу,жауапкершілікті сезіну,білім алуға дайын болу.
Пәнаралық байланыс Геометрия,көркем еңбек, информатика,
Тақырып бойынша алдыңғы білім Масштаб,негізгі жазулар,сызықтардың классификациясы мен түрлерін қолдану.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы 1.Психологиялық ахуал…
Тілек тілеу: «Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру) тілек айту барысында көңіл-күйлері көтеріледі,бауырмалдылығын оятады.(гүлдің күлтелерінің астына,масштаб,диаметр,радиус) деп жазып 3 топқа бөлеміз.
Қима қағаздар

Сабақтың ортасы
АКТ-ны қолдану. «Бейне көрініс»
Өмірмен байланысты суреттер.(құрақ көрпешелер,ою-өрнектер,эмблемалар)
Мавзолей «Айша-Бибі») сұрақтар:
1.Бедерлі таңбаларды қалай орындады деп ойлайсыңдар?
2.Құрақтар қалай жасалынады? (қол өлшемі елі,қарыс,т.б) Осы сұрақтардан жауап алу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:
«Шеңберлерді және бұрыштарды,кесіндіні тең бөліктерге бөлу» Жаңа сабақ мақсатын анықтап кетеміз. 1.Нені үйрену керек?
2.Нені меңгеру керек?

1.Практикалық кезең
«Денотатты граф» әдісі (Ақпараттағы негізгі ұғым түйінді сөз арқылы белгіленеді. (тапсырмалар арқылы оқушыларға практикалық жұмыс беру, топпен жұмыс)
(Әр топқа үлестірмелі қағаз таратамыз)
1-Тапсырма:Топтық жұмыс
1-топ «Масштаб» тобы: сызу құралдармен: d- 70мм,R-40мм.
2-топ «Диаметр»тобы: транспортирмен: d -50мм,R-50мм 3-топ «Радиус» тобы: циркульм d-70мм,R-30мм осы өлшеммен шеңберлерді бөлікке бөлу

Дискриптор:
1.Берілген шартты белгілерді анықтайды
2.Берілген өлшем бойынша сызбаны орындайды
Бағалау:
«Күлегештер» тәсілі арқылы топтар бір- бірінбағалау.

2-тапсырма: «Кім жылдам» әдісі: Жеке жұмыс.
Шеңберлерді тең бөлікке бөлу(Слайдпен көрсету) Оқушыларға шеңберлерді арнайы берілген қима қағазындағы үш шеңберді 4,5,8, бөліктерге бөлу

Дискриптор:
1.Бірдей шеңберді 4- ке бөлді
2. Бірдей шеңберді 5- ке бөлді
3. Бірдей шеңберді 8-ге бөлді

Бағалау:

-«Басбармақ » тәсілі арқылы мұғалім тарапынан бағаланады.

Бүгінгі сабақта болған көңіл-күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағаладым.

1-түсіндім.
2-түсініп келемін.
3-түсінбедім

3-тапсырма «Конверт» әдісі.
(жұптық жұмысқа арналған тапсырмалар конверт ішіне салып таратамыз)

Әр топқа сызғышты пайдаланып кесіндіні 3, 4,5 бөліктерге бөлу тапсырмасын беремін.
А

Дискриптор:
1.Құралдармен жұмыс жасау барысында тиімді тәсілдерін қолданады.
2.Кесіндіні тең бөліктерге бөлгенде сызу заңдылықтарын ұстанады.
Бағалау:
«Бағдаршам» тәсілі:
Қызыл -түсіндім.
Сары- — түсініп келемін.
Жасыл- түсінбедім.
Интерактивті тақта,бейнефильм

Сабақтың соңы
Кері байланыс «БББ» әдісі»
«Мен не білемін,мен нені білгім келеді және мен не білдім»кестесін толтырыңдар:
Білемін Білдім Білгім келеді

Кері байланыс парақшасы.

Тексерілді:





Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:
Кескіндердің негізгі түрлері
және оны құрастыру Мектеп:№29орта мектебі
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:
Оразалиева Акмарал Шариповна
Сынып: 10 Қатысқандар:17
Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы Қима мен тіліктер сызбасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары 10.2.4.2. Сызбада қима мен тілікті кескіндеу ережелерін білу және қолдану
Сабақтыңмақсаты
Сызбадағы қима мен тіліктерді түсіну.

Қима мен тіліктерді ажырату

Сызбада қима мен тілікті орындау
Бағалау критерийлері 1.Қима мен тілік түрлерін анықтайды
2.Сызба арқылы қима мен тілікті оқиды
3.Қима мен тіліктің кескіндерін орындайды.
Тілдікмақсаттар
Оқушылар:Дене қалпын дұрыс ұстаудың маңыздылығы мәселесін талқылау(сөйлеу мен тыңдау дағдылары)
Пәндік лексика және терминология: қима, тілік, горизонталь, фронталь,профиль
Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер: құрастыру, мысал келтіру, жинақтау, салыстыру, жіктеу, жазу, байланыстыру, себебін түсіндіру,өз сөзімен анықтама жазу
Құндылықтарға
баулу -шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау;
-қарым-қатынас жасау қабілеті;
-өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
-денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;
Пəнаралықбайланыс Геометрия, көркем еңбек
Алдыңғыбілім Сызбадағы көріністер туралы біледі.
Сызбадағы көріністерді ажырата алады
Сабақтыңбарысы:

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері Ресурстар
Сабақтыңбасы

Ұйымдастыру кезеңі
Жағымды ақуал қалыптастыру
Ең алдымен оқушылар шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне бір ауыз мақтау сөз айтады. Бұл оқушылардын сабақты жақсы көңіл- күймен бастауына ықпал етеді.

Топқа бөлу.
«Сыңарын тап» әдісі
Баланың зеректігін, ойлау жылдамдығын дамыту мақсатында тақырыпқа байланысты топқа бөлінеді.
Оқушылар жылдамдыққа, тез ойлануға үйренеді, сабаққа ынталары артады.
1 топ-Фронталь
2 топ-Профиль
3 топ-Горизонталь
Әр оқушыға өзін-өзі бағалау парағы таратылады.

Алдыңғы білім
«Ашық микрафон» әдісі
1.Сызбада қандай негізгі көріністер пайдаланады?
2.Қандай көріністі басты көрініс деп атайды?
3.Жергілікті көрініс не үшін пайдаланылады?
4.Сызбада қанша көрініс болуы керек?
Бұл сұрау үдерісі кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді.

Күтілетін нәтиже :Алдынғы сабақты жаңа сабақпен байланыстыру.

Қима-қағаздар, слайд,интербелсенді тақта

Микрафон

Сабақтың ортасы

Жаңа сабағымызды бастамас бұрын.Оқушыларға сабақтың тақырыбын,мақсатын және бағалау критерийлерін таныстыру
ЭО тан және әр түрлі ресурстарды пайдалана отыры,көзбен көретін айғақтар негізінде танымдық ойлау қабілеттерін дамыту мақсатында тақырыпқа байланысты ЭО ұсынылады.
1-тапсырма: Топтық жұмыс
«Мини – плакат »әдісі /топтық жұмыс/
ЭО тан көрген айғақтары арқылы баланың iшкi түйсiгiне сүйене отырып ,тақырыпты ашу мақсатында әр топқа тақырып беріледі, өзара талдайды, қорғап дәлелдейді.
1 топ- Қима
2 топ-Тілік
3 топ-Қима мен тіліктің айырмашылығы
Дискрипторлар:
1.Қиманы ажыратады, анықтайды
2. Тіліктің түрлерін ажыратады, анықтайды
3. Қиман мен тіліктің айырмашылығын табады қорғайды
ҚБ .Дескриптор арқылы бірін бірі бағалайды
«Ой қозғау» әдісі бойынша оқушыларға топтық тапсырмалар берілді.Топтар бірін-бірі бағалады.

2. Тапсырма:Жұптық жұмыс.
Жұптаса отырып, берілген тапсырма
“Идеяны суреттеу” әдiсi.Жұптық жұмыс.
Жұптаса отырып, берілген сызбадағы тапсырмаларды шартты белгілерді қолдана отырып қима мен тіліктің түрлерін сипаттайды.

Дискрипторлар:
1.Сызба арқылы қиманың белгіленуін оқиды
2.Сызба арқылы тіліктің көріністерін сипаттайды

Қ. Б . «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы жұптар бірін бірі бағалайды.

3-тапсырма:Өзіндік жұмыс
Ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту үшін
«Детальдарын қосу» әдісі бойынша қима мен тіліктерді орындауға бағытталған деңгейлік тапсырмалар таратылып жеке жаттығу орындалады

Дескриптор:
1.Детальмен танысады.
2.Қима мен тілікті тауып белгілейді.
3.Көріністердің санын анықтайды.
4.Көріністерді орындайды
Қ.Б. «Жұлдызша»әдісі арқылы бағалау. мұғалім тарапынан бағаланады
жасыл-өте жақсы.
Сары-жақсы
Қызыл-орташа

Оқулық

Үлестірмелі қима-қағаздар, маркер, жұмыс дәптері

Қима-қағаздар

Сабақтыңсоңы

Бағалау.
Кері – байланыс «Борт журналы»
«Берілген
тақырып бойынша бұрыннан білетінім» «Мəтінді оқып жаңадан білгенім» «Болжамдар» «Тың ақпараттар»

Кері байланыс парағы

Стикерлер, маркерлер

Саралау. «Дереккөздер» тәсілі:
«Мини – плакат »әдісі /топтық жұмыс/
ЭО тан және әр түрлі ресурстарды пайдалана отырып. көрген айғақтары арқылы баланың iшкi түйсiгiне сүйене отырып ,тақырыпты ашу мақсатында әр топқа тақырып беріледі, өзара талдайды, қорғап дәлелдейді.

Қарқынды тәсілі
“Идеяны суреттеу” әдiсi.Жұптық жұмыс.
Жұптаса отырып, берілген тапсырманы өзара талқылап, бірлесе отырып белгілі бір уақытта тапсырманы орындайды, көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі

Тапсырма тәсілі
«Детальдарын қосу» әдісі бойынша деңгейлік тапсырмалар таратылып жеке жаттығу орындалады.
Бағалау

ҚБ .Дескриптор арқылы бірін бірі бағалайды
«Ой қозғау» әдісі бойынша оқушыларға топтық тапсырмалар берілді.Топтар бірін-бірі бағалады.

Қ. Б . «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағалайды. жұптар бірін бірі бағалайды.

Қ.Б. «Жұлдызша»әдісі арқылы бағалау.
мұғалім тарапынан бағаланады
жасыл-өте жақсы.
Сары-жақсы
Қызыл-орташа Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау
Құрал-саймандарды дұрыс пайдалану, АКТ жүйелі қолдану

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру Мектеп:№15 Мектеп – лицей.
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Құрмашев Мәделі
Сынып: 10 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: 16
0

Сабақтақырыбы: Қима мен тіліктер орындау барысында шарттар мен жеңілдетулер
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме)
10.2.4.3
Қима мен тіліктер орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді қолдану
Сабақмақсаты -Қима мен тіліктерді орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді пайдалану туралы түсініктерін қалыптастыру
— Қима мен тіліктерді орындау барысында шарттарды қолдану
— қима мен тіліктердіңсызбаларын жеңілдетулерді қолдану арқылы орындау

Бағалаукритерийлері Қима мен тіліктерді орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді пайдаланады
Қима мен тіліктердіорындау барысында шарттарды қолданады
Қима мен тіліктерді сызбаларды жеңілдетулерді қолдану арқылы орындайды
Тілдікмақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
горизонталь,фронталь, профиль,көлбеу, вертикаль
Құндылықтарды
дарыту
«Мәңгілік ел» стратегиясы:
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Басқа оқушылардың ойы мен пікірін құрметтеу
Топтарда бір-біріне қарым-қатынас жасау
Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиеберу
Пәнаралық
байланыс Математика, геометрия, бейнелеу өнері,
АКТ қолдану
дағдылары Интербелсенді тақта, компьютер, сызба құралдары, сызба тақтасы.
Бастапқыбілім Сызбада қима мен тілікті кескіндеу ережелерін білу мен қолдану

Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар

Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру.
— оқушылармен сәлемдесу, түгендеу
— сабаққа дайындықтарынын тексеру;
Геометриялық фигуралар қиындылары арқылы 2топқа бөлу.
1-топ шаршы
2-топ үшбұрыш.
Екі топ дөңгеленіп тұрып бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді.
Кіріспе: сабақтың мақсаты мен критерийалды бағалаумен оқушыларды таныстырамын.
Үй тапсырмасын тексеру:

Өткен сабақта алған білімдерін_«Допты лақтыру»

Геометриялық фигура қималары

Сабақтың ортасы

ойыны арқылы тексеру.
Мұғалім кезек-кезекпен әр оқушыға доп лақтыру арқылы сұрақтар қояды, жауап бере алмаған оқушы келесі оқушыға лақтыра алады.

1- Тапсырма «Кластер» әдісі бойынша 2 топқа тапсырма беріледі.

1- Топ – Қималарды орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді пайдалану
2- Топ – Тіліктерді орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді пайдалану

Екі топ тапсырма бойынша сұрақтар құрастырып, оларға жауап іздейді, идеяларды жинақтайды. Тұжырымды ойларын картаға түсіріп әр топ постер қорғайды

Дескриптор:
— Қималарды орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді пайдалана алады
— Тіліктерді орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді пайдалана алады.

Қалыптастырушы бағалау:

«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды

2 – тапсырма бойынша«Өзіңді бағала» әдісі бойыншаоқулықпен практикалық жұмыс

1- Топ Қиманы орындау барысында шарттарды пайдалану
2- Топ Тіліктерді орындау барысында шарттарды пайдалану
Әр топ мүшелері тапсырма бойынша сызбаны жеке-жеке орындау арқылы өзін қалай және қандай дәрежеде бағалайтынын анықтайды.
Дескриптор:
— Қима сызбасын орындау барысында шарттарды пайдаланады.
— Тілік сызбасын орындау барысында шарттарды пайдаланады.

Қалыптастырушы бағалау:
«Жұлдызша» әдісі арқылы оқушылар түстер арқылы бірін –бірі бағалайды.

Жасыл түс – білемін
Сары түс- жартылай білемін
Қызыл түс – түсінбедім

3- Тапсырма бойынша бойынша «Карточка» әдісі бойынша жұптық жұмыс

1- Топ Сызбаларды жеңілдетулерді қолдану арқыл қиманы орындайды
2- Топ Сызбаларды жеңілдетулерді қолдану арқылы тілікті орындайды

Әр топ оқушылары жұптасып сызба орындайды

Дескритор:
— Сызбаларды жеңілдетулер арқылы қиманы орындайды
— Сызбаны жеңілдетулер арқылы тілікті орындайды

Қалыптастырушы бағалау:

«Ауызекі баға» өдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.

Интербелсенді тақта

Сабақтың
соңы

Кері байланыс

Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, сол бойынша өз ойыңызды білдіріңіз:
 1. Бас бармақ – мен үшін …… маңызды және қызықты болды
 2. Сұқ саусақ – мен бүгін ………. түсіндім.
 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ……. қиын болды.
 4. Төртінші саусақ – менің бағам ……. , өйткені…
 5. Шынашақ – Мен ………… білгім келеді.

Саралау? Бағалау – Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

«Ой- пайымдарыңдәлелі» саралау түрі бойынша оқушылар 1- тапсырмада «Кластер» құру кезінде оқушыларға өз қорытындыларын ғана емес , осы қорытындыны жасауға негіз болған пайымдарын да айтуды ұсынамын

2-Тапсырма «Қарқын»: «Өзін-өзі бағалау» әдісі бойынша
Практикалық жұмыс барысында кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Көп күш жұмсауды талап ететін оқушыларға қосымша тапсырмалар қарастырамын, ол оқушыларға біршама уақыт беріледі.

3-Тапсырма бойынша «Үдерісті саралау» әдісі бойынша карточкамен жұмыс істеу барысында орындалатын жаттығулар мен қойылатын сұрақтар оқушылардың бойында дамытылатын ойлау үдерісі ретінде қарастырамын.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

«Жұлдызша» әдісі

«Ауызекі бағалау» әдісі Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.
1. Орындауға барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен.
2. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.
3. Сабақ кезінде қажетті құралдарды мұқият пайдалану.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *